Soru Sor...!

CEVAP » Genel

Sağlıklı yaşam ve Yürüyüş yapmanın faydaları nelerdir?

(1 post)
  1. cevapci
    Key Master


    Yürüyüş yapmak, mükemmel ve kolay bir egzersiz türüdür.Özellikle çok aktif bir kimse değilseniz bir egzersiz programına başlamanın en iyi yolu yürüyüştür. Bu sporun bazı avantajlarına bir göz atalım:

    Nasıl yürüneceğini zaten biliyorsunuz. Bu sporu yapmak için özel bir beceriye sahip olmanız ya da pahalı aletler kullanmanız gerekmez. Bütün ihtiyacınız, bir çift pamuklu çorap ve ayağınıza iyi uyan, bir çift, destek işlevine sahip ayakkabıdır.

    Bir alışveriş merkezinde, bir parkta ve eviniz çevresinde olmak üzere bu sporu herhangi bir yerde yapabilirsiniz.

    Yürüyüş sporu herhangi bir zamanda yapılabilir. Örneğin evinizde veya işyerinizde asansör yerine merdivenleri kullanarak, arabanızı biraz uzağa parkederek yürüyüşü, her zaman yaptığınız günlük işler arasına sokabilirsiniz.

    Yürüyüş yapmak, rahatlatıcı bir sosyal aktivite olabilir. Grup halinde yürüyüş yaparken yanınızdakilere arkadaşlık edebilir, konuşabilirsiniz.

    Ayak bakımının önemli bir öğesi olarak hergün aşağıdaki programa göre egzersiz yapmanız önerilir.

    Başlangıç pozisyonu:

    Dik vaziyette bir sandalyede oturun (sırtınızı arkaya dayamayın)

    Egzersiz 1 (10 defa)

    1-İki ayağınızın parmak uçlarını içe doğru kıvırarak yere basın ve 2-Tekrar yukarı kaldırın. .

    Egzersiz 2 (10 defa)

    1-Topuğunuz yere basarak,

    ayak parmaklarınızı havaya

    kaldırın

    2-Sonra parmaklarınıza

    basarak topuğunuzu kaldırın

    ve tekrarlayın.

    Egzersiz 3 (10 defa)

    1-Topuğunuz yere basarak,

    ayak parmaklarınızı havaya

    kaldırın

    2-Ayaklannızı mafsal

    kemiğiniz üzerinde dışarıya

    doğru döndürün

    3-Ayağınızia yere basın ve orta noktaya

    dönün.

    Egzersiz 4 (10 defa)

    1-Parmaklarınıza basarak topuğunuzu kaldırın 2-Topuğunuzu dışa döndürün

    3-Topuğunuzla yere basın ve orta noktaya dönün.

    Egzersiz 5 (10 defa)

    1-Dizinizi hafif kaldırın 2-Bacağınızı uzatın 3-Ayağınızı uzatın 4-Ayağınızı tekrar indirin, sırasıyla sol/sağ olarak.

    Egzersiz 6 (her bacak 10 defa)

    1-Bacağınızı uzatın

    2-Bacağınızı uzatılmış

    vaziyette yukarıya doğru

    kaldırın

    3-Ayak ucunuzu burun

    hizasına kadar kaldırın

    4-Topuğunuzu yere indirin.

    7 years once